Skip to main content

Despre Neutrogena®

O znamki Neutrogena®

Zakaj Neutrogena?

Vse se je začelo z raziskovalcem po imenu Manny.

 V tridesetih letih prejšnjega stoletja je Manny Stoloroff v Los Angelesu začel izdelovati kozmetiko, rdečila in čopiče za ustnice za velike blagovne znamke tistega časa. Toda Manny je bil po naravi tudi raziskovalec, zato je vedno iskal nove ideje. Na enem od svojih številnih potovanj po Evropi je odkril izjemno nežno nealkalno milo, ki ga je izumil belgijski kemik. 

Manny je v izdelku takoj videl potencial in odkupil pravice zase kot distributerja v ZDA. Milo je poimenoval Neutrogena. V petdesetih letih prejšnjega stoletja, ko so se ženske začele pritoževati, da so običajna mila groba in dražilna, je rešitev za takšne težave ponujal Manny. V času, ko je milo stalo 10 centov, je Manny milo Neutrogena® prodajal za 1 dolar. Ženske so bile noro navdušene na tem kosom mila čudovite jantarne barve<link to Product Detail Page> in izdelek je hitro pošel s prodajnih polic. Manny je imel resnično rad izzive. Premikal je meje. In obzorja. In tako je ustvaril temelje podjetja Neutrogena®, ki je postalo nekaj edinstvenega. Takšno napredno in drzno razmišljanje še danes ostaja del naše miselnosti, našega bistva. Zaradi tega se še vedno razlikujemo od vseh drugih podjetij v panogi.

Posel je nato nadaljeval človek po imenu Lloyd Cotsen, ki je bil po naravi bolj premišljen.

Bil je tudi Mannyjev zet. Ko je prevzel podjetje, je vedel, da ima odlične izdelke za prodajo a njegovi žepi niso bili tako globoki kot žepi bogatih blagovnih znamk v svetu lepote. Moral je znova premisliti, kako naj trži izdelke Neutrogena. In iznašel je izvrsten nov poslovni model. V času, ko so le velike farmacevtske družbe sodelovale z zdravniki, je Lloyd vzpostavil pristno navezo z dermatologi. Verjel je, da bodo ti cenili kakovost, varnost, učinkovitost in lepoto znamke Neutrogena®. In imel je prav. Medtem ko so velike blagovne znamke trošile denar za oglase na televiziji, je Lloyd izdelkom Neutrogena® priboril nekaj, česar ni mogel kupiti noben denar, in sicer besedi: Priporočajo dermatologi. Kdo je najbolj zaupanja vredna oseba na področju nege kože in hkrati najstrožji kritik tovrstnih izdelkov? Dermatolog, seveda. Lloyd Cotsen torej ni odnehal, vse dokler ni prišel do zamisli, ki je za vedno spremenila videz znamke Neutrogena® in jo ponesla v nove višave.

Naši potrošniki verjamejo, da je zdrava koža ključ do njenega lepega videza. Tudi mi mislimo tako.

Smo podjetje, ki je osredotočeno na potrošnike in naše inovacije izdelkov vedno navdihujejo njihovi resnični odzivi in še neizpolnjene želje. Vsi izdelki so znanstveno preskušeni in dokazano prinašajo rezultate. Svojih obljub nikoli ne napihujemo in ne obljubljamo čudežev. Menimo, da so naši potrošniki dovolj pametni, da bi takšne laži spregledali. In menimo, da bi se morali držati le obljub, ki jih lahko držimo in izpolnimo. Res je, da včasih razvoj naših izdelkov traja dlje, a tako pač je, če ne hodiš po bližnjicah. Ker ne sledimo minljivim trendom, so naši izdelki vedno v modi. In uspeli smo ostati zvesti svojim vrednotam, hkrati pa po vsem svetu tekmujemo v najrazličnejših kategorijah na področju lepote in nege kože.